Belastingplan 2007 en Paarse krokodil aangenomen door Tweede Kamer
De Tweede Kamer heeft op 1 november 2006 ingestemd met het Belastingplan 2007 en het wetsvoorstel Wijzigingsplan Paarse krokodil. Volgend jaar kunnen burgers en bedrijven een miljard euro lastenverlichting tegemoet zien.Wel bracht de Tweede Kamer nog enkele wijzigingen aan in het Belastingplan.