Minder vaak maar wel langer ziek in 2005

Werknemers meldden zich vorig jaar minder vaak ziek, maar ze waren gemiddeld wel langer onwel. Het ziekteverzuim was in 2005 met 4 procent even hoog als het jaar daarvoor. Dat blijkt uit recente cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen.

Verder lezen?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen