Minder vaak maar wel langer ziek in 2005
Werknemers meldden zich vorig jaar minder vaak ziek, maar ze waren gemiddeld wel langer onwel. Het ziekteverzuim was in 2005 met 4 procent even hoog als het jaar daarvoor. Dat blijkt uit recente cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).