Werkgever moet betalen na burn-out

Mensen die door hun drukke baan een burn-out krijgen, hebben recht op een schadevergoeding van hun werkgever. Op 13 december 2006 kende de kantonrechter te Heerlen als eerste Nederlandse rechter een schadevergoeding wegens burn-outklachten toe. Bij eerdere zaken bereikten de procespartijen steeds een schikking vu00f3u00f3rdat de rechter uitspraak kon doen.

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen.

Verder lezen?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen