Fiscale bijteling bestelauto wordt niet geschrapt
Het kabinet geeft geen gehoor aan de wens van de Tweede Kamer om de fiscale bijtelling voor bestelauto's af te schaffen. Op 31 oktober 2006 nam de Kamer de motie-Aptroot aan, die daarom vroeg. Daarmee hoopte het parlement de administratieve lasten voor het bedrijfsleven verder te kunnen verminderen. Ter compensatie moest dan de motorrijtuigenbelasting voor bestelauto's omhoog.