Mogelijk geen loonheffingen meer voor eenmans-BV's

Het loon van een directeur-grootaandeelhouder van een eenmanszaak wordt wellicht straks uitsluitend in de inkomstenbelasting belast, waarbij het loon overeenkomstig de wettelijke bepalingen van de loonbelasting wordt vastgesteld. De BV heeft dan niet meer met de loonheffingen te maken. Daarmee ontstaat een administratieve lastenverlichting.

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen.

Verder lezen?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen