Btw-verhoging en pensioenbelasting uitgesteld; vanaf 2009 geen ww-premie

De verhoging van de btw tot twintig procent gaat pas in op 1 januari 2009. Vanaf die datum gaan werknemers ook niet langer WW-premie betalen. Dat heeft het kabinet besloten, aldus BN/De Stem. Ook de belastingheffing op pensioenen boven een bepaalde drempel is uitgesteld.

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen.

Verder lezen?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen