Kilometerheffing in 2011 van kracht

De kilometerheffing wordt vanaf 2011 in stappen ingevoerd. Daarnaast worden de aanschafbelasting en gebruiksbelasting van auto's verlaagd. Dat staat in het belastingplan 2008 dat door staatssecretaris van Financiu00ebn Jan Kees de Jager (CDA) is gepresenteerd.

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen.

Verder lezen?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen