Het kabinet voert in 2011 kilometerheffing in voor vrachtwagens. In 2012 moeten ook automobilisten per afgelegde kilometer gaan betalen, aldus verkeersminister Camiel Eurlings.
of lees 2 artikelen per maand met een gratis account
of lees 2 artikelen per maand met een gratis account.