Plan om subsidies Rijk centraal te verstrekken

Topambtenaren werken aan een plan om subsidies van de rijksoverheid centraal te gaan verstrekken. Nu doen de ministeries dat nog zelf. De verschillende subsidieafdelingen zouden echter moeten worden ondergebracht in een instelling, die de aanvragen namens de departementen afhandelt.

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen.

Verder lezen?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen