Star wil no-riskpolis zieke werknemer

Werkgevers en vakbeweging in de Stichting van de Arbeid (Star) pleiten voor de invoering van een no-riskpolis voor werkgevers die gedeeltelijk arbeidsongeschikten aannemen, nog voordat zij in de arbeidsongeschiktheidsregeling WIA belanden. Op die manier wordt het voor bedrijven aantrekkelijker om hun personeel met een beperking onderling uit te wisselen en aan de slag te houden.

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen.

Verder lezen?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen