Topbestuurders verrijken zich ten koste van stakeholders
De beloning van bestuurders van grote beursfondsen stijgt veel sterker dan het rendement van hun aandeelhouders. Dat blijkt uit het onderzoek 'Wie verdient wat?' dat het weekblad Elsevier heeft gepubliceerd.