Rijksambtenaar houdt faciliteiten bij overstap naar andere dienst

De rijksoverheid heeft zich ten doel gesteld als u00e9u00e9n werkgever, het Rijk als geheel, te fungeren. Op 11 augustus 2009 heeft het Ministerie van Binnenlandse Zaken twee circulaires gepubliceerd die dat doel dichterbij brengen. Rijksambtenaren binnen aangewezen onderdelen van de rijksoverheid kunnen van het ene naar het andere onderdeel overstappen terwijl bepaalde fiscale regelingen, zoals de spaarloonregeling en de 30-procentsregeling voor uitgezonden werknemers, gewoon doorlopen.

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen.

Verder lezen?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen