Leaseautorijders al goed voor 7,5 miljoen naheffing

De Belastingdienst heeft over dit jaar al 7,5 miljoen euro aan naheffingen en boetes opgelegd aan automobilisten die onterecht privu00e9 gebruik maken van een auto van de zaak, aldus kluwermanagement.nl. Voor sommigen liepen de kosten op tot 100.000 eur. Sinds het begin van de strenge controles drie jaar geleden is er ongeveer 28 miljoen euro binnengehaald.

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen.

Verder lezen?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen