Excessieve beloningsbestanddelen aangepakt
Het wetsvoorstel belastingheffing excessieve beloningsbestanddelen is onlangs door de Eerste Kamer aangenomen. De wet treedt in werking met ingang van 1 januari 2009. Excessieve beloningen worden voortaan zwaarder belast in de loonheffingen.