Excessieve beloningsbestanddelen aangepakt

Het wetsvoorstel belastingheffing excessieve beloningsbestanddelen is onlangs door de Eerste Kamer aangenomen. De wet treedt in werking met ingang van 1 januari 2009. Excessieve beloningen worden voortaan zwaarder belast in de loonheffingen.

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen.

Verder lezen?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen