Ministerraad: one-tier model wordt in wet vastgelegd

Het kabinet wil het Nederlandse bedrijfsleven internationaal aantrekkelijker maken door de keuze voor een gezamenlijke raad van uitvoerende en niet-uitvoerende bestuurders ('one-tier board') in de wet vast te leggen. De ministerraad heeft op voorstel van minister Hirsch Ballin van Justitie ingestemd met indiening van een daartoe strekkend wetsvoorstel bij de Tweede Kamer.

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen.

Verder lezen?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen