Rijksoverheid krijgt brievenbus voor e-facturen

De rijksoverheid krijgt een brievenbus voor elektronisch factureren. Zo wordt het voor ondernemers makkelijker om elektronisch zaken te doen met het Rijk en het scheelt in de administratieve lasten, denkt staatssecretaris Heemskerk van Economische Zaken. De elektronische brievenbus wordt een soort centraal meldpunt waar de rekeningen van ondernemers binnenkomen, aldus kluwersalarisadministratie.nl.

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen.

Verder lezen?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen