Rijksoverheid krijgt brievenbus voor e-facturen
De rijksoverheid krijgt een brievenbus voor elektronisch factureren. Zo wordt het voor ondernemers makkelijker om elektronisch zaken te doen met het Rijk en het scheelt in de administratieve lasten, denkt staatssecretaris Heemskerk van Economische Zaken. De elektronische brievenbus wordt een soort centraal meldpunt waar de rekeningen van ondernemers binnenkomen, aldus kluwersalarisadministratie.nl.