Melding betalingsonmacht vanaf juli alleen schriftelijk

Als een bv niet in staat is zijn belastingschuld te betalen, dan is het van groot belang dat een bestuurder deze betalingsonmacht tijdig bij de Belastingdienst meldt. Op 4 juli 2010 treedt een wetswijziging in werking waardoor een bestuurder de betalingsonmacht uitsluitend schriftelijk dient te melden bij de ontvanger van de Belastingdienst. De melding kan niet alleen op papier, maar dan ook door middel van een elektronisch bericht worden gedaan.

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen.

Verder lezen?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen