Tien tips: Haal zoveel mogelijk voordeel uit e-factureren
E-factureren naar de overheid is per 1 januari 2011 verplicht. Maar het zal niet lang meer duren of we doen niet anders meer. u00a0Om ook de klanten te laten wennen aan de overgang, kunnen ondernemers zich het beste wel aan een aantal spelregels houden. De Stichting Waarborg E-factureren heeft tien concrete tips uit de praktijk opgesteld om zoveel mogelijk voordeel te halen uit online factureren.