Veel klachten over Belastingdienst en Logius DigiD

De Nationale Ombudsman heeft in 2011 bijna 14.000 klachten over de overheid ontvangen. Dat zijn er evenveel als het jaar daarvoor. De meeste klachten, ruim tweeduizend, gaan over de Belastingdienst, maar ook Logius DigiD komt er niet goed van af.

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen.

Verder lezen?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen