Overblijfkrachten haken af vanwege lagere vergoeding
Scholen zijn bang dat veel vrijwilligers afhaken als overblijfkracht, omdat de vergoedingen die worden uitgekeerd omlaag gaan. De Belastingdienst heeft de controle verscherpt en legt instellingen forse naheffingen op als meer wordt betaald dan is toegestaan, aldus De Telegraaf.