Overheid nog altijd slechtste betaler

De overheid geldt nog steeds als slechtst betalende opdrachtgever. Dat blijkt uit de Creditmanagement Trendmeter, een onafhankelijk onderzoek van het VCMB (Verbond van Credit Management Bedrijven) dat jaarlijks wordt uitgevoerd onder een representatieve groep van 110 credit managers van Nederlandse bedrijven. Het VCMB wijst erop dat de overheid niet alleen slecht betaalt, maar zich met het Belastingplan 2013 ook in een voorrangspositie manoeuvreert als het gaat om het innen van onbetaalde rekeningen.

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen.

Verder lezen?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen