Kabinet: loonmatiging in sommige sectoren verstandig
Het kabinet is voorstander van een verantwoorde loonontwikkeling. Het is aan de sociale partners om hierover afspraken te maken. In sommige gevallen is loonmatiging verstandig; in andere gevallen hoeft dat niet zo te zijn. Dat schrijft minister Asscher van Sociale Zaken in een brief aan de Tweede Kamer.