Kabinet: loonmatiging in sommige sectoren verstandig

Het kabinet is voorstander van een verantwoorde loonontwikkeling. Het is aan de sociale partners om hierover afspraken te maken. In sommige gevallen is loonmatiging verstandig; in andere gevallen hoeft dat niet zo te zijn. Dat schrijft minister Asscher van Sociale Zaken in een brief aan de Tweede Kamer.

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen.

Verder lezen?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen