Geen crisisheffing over loon door opname levensloopregeling
Werkgevers hoeven geen crisisheffing te betalen over loon dat voortvloeit uit de opname uit een levensloopregeling. Staatssecretaris Weekers van Financiu00ebn heeft dit bekend gemaakt naar aanleiding van berichtgeving in het Financieele Dagblad.