Werknemers kregen hogere jaarbonus in 2011

De gemiddelde jaarbonus van werknemers is in 2011 met 5 procent gestegen. In de delfstoffenwinning en in de financiu00eble dienstverlening werd de hoogste gemiddelde bonus uitbetaald. Bij de (semi-)overheid lagen de bonussen ruim onder het gemiddelde van 2 duizend euro. Dat meldt het Centraal Bureau voor de Statistiek.

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen.

Verder lezen?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen