Volledig arbeidsgeschikt maar volgens administratie nog ziek
Minister Asscher van Sociale Zaken stuurt antwoorden op de Kamervragen over het ontslaan van "ziek" personeel. Het gaat om het onderzoek van FNV Bondgenoten, waaruit naar voren komt dat werkgevers proberen om werknemers die ziek zijn geweest te ontslaan door hen op papier ziek te houden, zodat zij na 2 jaar een ontslagvergoeding voor hen kunnen aanvragen.