'Ondernemers blij met aanpakken acquisitiefraude'

VNO-NCW en MKB-Nederland zijn blij dat de SP en de VVD samen een initiatiefwet gaan indienen zodat acquisitiefraude voortaan strafbaar wordt gesteld. Ondernemers krijgen dan ook meer bescherming tegen oneerlijke handelspraktijken. De ondernemingsorganisaties roepen minister Opstelten (Veiligheid en Justitie) op, die eind februari een uitspraak van de rechter over acquisitiefraude wilde afwachten, hier voortvarend op te reageren. De ondernemingsorganisaties zijn verheugd dat de politiek dit nu breed en voortvarend oppakt.

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen.

Verder lezen?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen