Geen wachtgeld meer voor aftredende gemeenteraadsleden

Gemeenten en provincies mogen binnenkort geen regeling meer hebben voor een ('wachtgeld')uitkering aan aftredende gemeenteraadleden en statenleden. Vanaf 1 juli kunnen er geen nieuwe regelingen meer komen.

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen.

Verder lezen?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen