'Bonus geen vergoeding onder werkkostenregeling'
De Belastingdienst Haaglanden schrijft in een brief aan BDO Westland dat een bonus onder de werkkostenregeling geen vergoeding is die onder de werkkostenregeling in het forfait kan worden ondergebracht. Dat meldt de Adviesgroep Loon- & Premieheffing van BDO.