Helft werknemers met nieuwe cao zit op nullijn

De helft van de werknemers met een in 2013 afgesloten cao zit op de nullijn. Dat wil zeggen dat hun nieuwe cao geen collectieve verhoging van het schaalloon of van de structurele eindejaarsuitkering heeft. Dat heeft werkgeversvereniging AWVN bekendgemaakt.

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen.

Verder lezen?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen