Geen nullijn voor ambtenaren

Het kabinet voert geen nullijn voor ambtenaren in. Vicepremier en minister van Sociale Zaken Asscher heeft dat dinsdag bekendgemaakt. De ongeveer 1 miljoen mensen die bij de overheid en in het onderwijs werken kunnen daardoor volgend jaar toch rekenen op een plusje op hun salaris.

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen.

Verder lezen?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen