Werkgevers bezuinigen op secundaire arbeidsvoorwaarden

Ruim een derde van de werkgevers heeft het afgelopen jaar de secundaire arbeidsvoorwaarden van het personeel versoberd. Nog eens 20 procent is van plan dat te doen. 8 procent heeft de secundaire voorwaarden volledig afgeschaft. Dit blijkt uit onderzoek van FD en TNS Nipo, aldus PW De Gids.

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen.

Verder lezen?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen