Stand van zaken rondom de werkkostenregeling

<SPAN lang=N> <P>Begin 2011 is de werkkostenregeling ingevoerd. Afgaande op de berichten uit de praktijk blijkt dat er nog weinig gebruik wordt gemaakt van deze nieuwe regeling omtrent vergoedingen en verstrekkingen. Het is de vraag of dit terecht is, aangezien er voor diverse ondernemingen zeker voordeel te behalen is. U leest in dit artikel welke dat zijn. Zo ook de belangrijkste onderdelen uit het besluit van de Staatssecretaris in juli 2011, waarin enkele aspecten van de werkkostenregeling aan de orde zijn gekomen. En als laatste komt de vaste onkostenvergoeding binnen de regeling aan bod.</P></SPAN>

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen.

Verder lezen?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen