Kosten verhalen bij ziekte van werknemer
Als een werknemer ziek is, en niet kan werken, lijdt een werkgever schade. En die schade kan aardig oplopen, nu sinds 2004 de werkgever twee jaar lang (een percentage van) het loon moet doorbetalen. Wat zijn de mogelijkheden om de schade te beperken c.q. te verhalen?