Kosten verhalen bij ziekte van werknemer

Als een werknemer ziek is, en niet kan werken, lijdt een werkgever schade. En die schade kan aardig oplopen, nu sinds 2004 de werkgever twee jaar lang (een percentage van) het loon moet doorbetalen. Wat zijn de mogelijkheden om de schade te beperken c.q. te verhalen?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen.

Verder lezen?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen