Innovatiebox door forfait eenvoudiger
Met ingang van 2013 heeft de overheid een nieuwe forfaitaire regeling ingevoerd die het gebruik van de innovatiebox aantrekkelijker moet maken voor kleinere ondernemingen. Hoe werkt dit precies? En wat moet u hier als controller over weten?