Faillissementsfonds voor ontslagen werknemers

Er moet een faillissementsfonds opgericht worden zodat werknemers die ontslagen zijn een vergoeding krijgen.u00a0Dat stelde CNV-voorzitter Maurice Limmen gisteren tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst van de vakbeweging.u00a0Limmen gaat naar verluidt in gesprek met sociale partners en de overheid om zo'n faillissementsfonds op te richten.

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen.

Verder lezen?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen