Faillissementsfonds voor ontslagen werknemers
Er moet een faillissementsfonds opgericht worden zodat werknemers die ontslagen zijn een vergoeding krijgen.u00a0Dat stelde CNV-voorzitter Maurice Limmen gisteren tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst van de vakbeweging.u00a0Limmen gaat naar verluidt in gesprek met sociale partners en de overheid om zo'n faillissementsfonds op te richten.