Sectorplan voor transport en logistiek goedgekeurd

Het sectorplan voor de Transport- en Logistiek is voor in totaal 30 miljoen goedgekeurd. Het geld gaat voornamelijk naar (om)scholing van medewerkers, begeleiding van ontslagen werknemers naar nieuw werk, extra leerwerkplekken voor jongeren en mensen met een grote afstand tot de arbeidsmarkt, zoals Wajongers en langdurig werklozen. Dit heeft minister Asscher van Sociale Zaken laten weten.

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen.

Verder lezen?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen