'Discriminatie op werkvloer aanpakken'
Discriminatie op de werkvloer moet beter worden aangepakt. Werkgevers moeten het onderwerp meer bespreekbaar maken en slachtoffers moeten makkelijker kunnen klagen over discriminatie op het werk of bij een sollicitatie. Dat stelt de Sociaal-Economische Raad (SER), het belangrijkste adviesorgaan van de regering, in een vertrouwelijk conceptadvies aan het kabinet, meldt de Volkskrant.