Geen crisisheffing meer vanaf 2015

Werkgevers hoeven vanaf 2015 geen extra belasting meer te betalen voor werknemers die jaarlijks meer dan 150.000 euro verdienen. De regeling wordt geschrapt. Dat melden VVD en D66 aan radiozender BNR, aldus het FD.

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen.

Verder lezen?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen