Werkgevers hoeven vanaf 2015 geen extra belasting meer te betalen voor werknemers die jaarlijks meer dan 150.000 euro verdienen. De regeling wordt geschrapt. Dat melden VVD en D66 aan radiozender BNR, aldus het FD.
of lees 2 artikelen per maand met een gratis account
of lees 2 artikelen per maand met een gratis account.