Ministerie SZW komt met actieplan tegen discriminatie
Het kabinet start een voorlichtingscampagne tegen discriminatie. Ook ondersteunt het de inzet van werkgevers- en werknemersorganisaties toe voor een divers personeelsbeleid. Verder pakt de overheid werkgevers die bewust discrimineren hard aan. Zo wordt gestart met 'naming en shaming' van bedrijven die discrimineren. Hiervoor wordt nog dit jaar de wet gewijzigd. Dit staat in een actieplan tegen discriminatie van het ministerie van Sociale Zaken.