Boete ziekenhuis deels door declaratiesysteem

De boete van 2,5 miljoen voor het St. Antonius Ziekenhuis is voor een deel veroorzaakt door de complexiteit van het declaratiesysteem. Het is de hoogste boete die de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa) ooit uitdeelde aan een ziekenhuis.

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen.

Verder lezen?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen