Eerste Kamer akkoord met Participatiewet

De Eerste Kamer heeft op 1 juli ingestemd met de Participatiewet om arbeidsgehandicapten aan de slag te krijgen en een aanscherping van de bijstandsregels. Op 24 juni is de wet in de Eerste Kamer besproken. Met de Participatiewet wil het kabinet bereiken dat jongeren met een ziekte of handicap die kunnen werken, sneller en gemakkelijker aan het werk gaan.

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen.

Verder lezen?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen