'Belastingvoordeel voor zuinige lease-auto's verdwijnt'

Normal 0 21 false false false NL X-NONE X-NONE Het mes gaat in het belastingvoordeel voor zuinige lease-auto's. De regeling waardoor voor lease-auto's die weinig CO2 uitstoten slechts 14 procent bijtelling hoeft te worden betaald, verdwijnt in 2016. Dat zou het kabinet vandaag bekend gaan maken volgens de NOS.

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen.

Verder lezen?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen