'Belastingvoordeel voor zuinige lease-auto's verdwijnt'
Normal 0 21 false false false NL X-NONE X-NONE Het mes gaat in het belastingvoordeel voor zuinige lease-auto's. De regeling waardoor voor lease-auto's die weinig CO2 uitstoten slechts 14 procent bijtelling hoeft te worden betaald, verdwijnt in 2016. Dat zou het kabinet vandaag bekend gaan maken volgens de NOS.