Teddybeer of bullebak: Is uw baas een schatje?

U kent vast de Nederlandse uitdrukking 'de baas spelen'. Leuke uitdrukking is dat. Wat bedoelen we ermee? Dat iemand, die helemaal niet de baas is, net doet alsof? Of dat een baas zichzelf een bazige rol aanmeet om heel flink en stoer te lijken? Herkenbaar, hu00e8?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen.

Verder lezen?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen