Als het maar niet mijn schuld is....

Kinderen zijn bang voor spinnen, donker en bliksem. Ondanks alle elektronische veranderingen in de afgelopen jaren blijven kinderen deze klassieke angsten hebben. Hoe zit het met de managers? Zijn door de elektronische veranderingen de afgelopen jaren hun angsten anders geworden, of zijn managers net als kinderen en hebben ze dezelfde klassieke angsten?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen.

Verder lezen?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen