Selectieve marktwerking hypocriet

Ik ben een groot aanhanger van het socialistische gedachtegoed, zoals verwoord door Marx en Engels. En voordat u komt met Rusland, Cuba en al die andere landen; dat waren geen socialistische landen maar staatskapitalistische regimes. Keer op keer word ik door diverse mensen erop gewezen dat het kapitalistische marksysteem het beste is. De markt vraagt, er komt aanbod en de economie draait. Je krijgt ontwikkeling en vooruitgang.

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen.

Verder lezen?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen