Nooit van mijn leven meer solliciteren!

Ook zo de pest aan solliciteren? Ik wel. Er is eigenlijk is maar u00e9u00e9n ding nog vervelender: Dat is in een sollicitatiecommissie zitten. Er komt dan een wildvreemde bij je binnen die je pardoes de meest onbetamelijke vragen mag stellen. Alsof je zo'n sollicitant verbaal onzedig betast. Om je rot te schamen.

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen.

Verder lezen?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen