Resultaten uit het verleden...
Hoe beoordeel je het management van een organisatie? Op basis van gevoelens of toch vooral op verstand? Je zou denken dat mensen puur op feiten en cijfers afgaan, maar gevoelens blijken toch iedere keer weer het oordeel van mensen te vertroebelen.