Verplichtingen
Amerika is echt best een leuk land, maar ik word wel doodmoe van dat gedoe met die alomtegenwoordige gedwongen liefdadigheid. Je kunt hier geen stap zetten - en vooral ook de telefoon niet opnemen - zonder dat je op de een of andere manier emotioneel wordt gechanteerd.