Plan

Ik heb de laatste tijd voortdurend briljante ideeu00ebn. Zo bedacht ik een methode om in u00e9u00e9n klap een hele hoop groene energie op te wekken en tevens het de pan uitrijzende obesitasprobleem onder mensen met een zittend beroep op te lossen: Voorzie alle scholen en kantoren van een tredmolen die op een grote dynamo is aangesloten. Als iedere werknemer/scholier elke dag een half uurtje zijn best doet, valt van de opbrengst het hele gebouw te verwarmen en te verlichten: bovendien gaat de broekband zienderogen losser zitten. Ideaal, nietwaar?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen.

Verder lezen?

Krijg onbeperkt toegang tot alle artikelen