Vaste lijn
De telefooncel gaat verdwijnen, een gebeurtenis die de meeste mensen volkomen koud laat.u00a0 De enkeling die er nog wel eens gebruik van maakt is meestal een zwerver, en dan niet om te bellen, maar om er in te schuilen of te pissen. Zelfs daklozen (of ju00faist daklozen?) hebben tegenwoordig mobieltjes, wat overigens de volgende gedachte opwerpt: Hoe lang kan het nog duren tot niet alleen de telefooncel, maar ook de vaste huistelefoon is uitgestorven?